Портфоліо


Педагогічне кредо:
«… педагог ніколи не повинен спинятися на досягненому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання…»
В. О. Сухомлинський


Життєве кредо:
«Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях - мудрість»


Мета:
Систематизувати документи, методичні наробки. Проаналізувати свій досвід, рівень саморозвитку, самоосвіти. Визначити перспективи розвитку і самовдосконалення.


Самоосвіта педагога –
свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця:
·     адаптування своїх індивідуально – неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності;
·     постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.
«Формальна освіта допоможе вам вижити, а самоосвіта приведе вас до успіху.»
Джимі Рон – філософ бізнесу,
який розробляв стратегії
діяльності Соса – Соlа, І.В.М.,
Xerox, General Motors


Педагогічна майстерність –
це висока майстерність навчання, виховання, що постійно вдосконалюється, доступна кожному педагогу, основи якої складають професійні знання, уміння і здібності.
А. Макаренко


Про інноваційні технології:
«Не сама дитина має пристосувати себе до наших методів,
а навпаки:наші методи мають бути пристосовані до кожної дитини»
Софія Русова


Виступ вихованців клубу «Ніка» в Побузькій ЗШ


Конкурсна програма «Що в коробці з олівцями?»


Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» між вихованцями клубу «Ніка» та керівниками гуртків ЦДЮТ 


Корисність інтерактивних методів навчання:
Для чіткішого розуміння важливості інтерактивного навчання, педагоги порівнюють його з відомими раніше пасивним і активним навчанням. Якщо пасивне навчання – це вимога слухати та дивитись, активне – це безпосередня участь дитини у викладі матеріалу, то інтерактивне – це рівноправна взаємодія педагога та дитини.
«Інтерактивний» - означає здатність взаємодіяти чи знаходитись у режимі бесіди, діалогу з чим – небудь (наприклад, компютером) або ким – небудь (наприклад, людиною). Отже, інтерактивне навчання – це перш за все діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія педагога та дитини.




Завдання 
здоровязбережувальної 
педагогіки – 
забезпечення вихованцям закладу високого рівня здоровя, сформувати культуру здоровя.
Сьогодні більшість педагогічних колективів переорієнтовує організацію навчально – виховного процесу на формування гармонійно розвиненої особистості, становлення її фізичної, психічної, духовної і соціальної складових здоров’я, на виховання культури здоров’я і потреби здорового способу життя.

Літній оздоровчий наметовий табір «Мрія»  




Похід І категорії складності по гірському Криму

Лижний похід

1 червня – День захисту дітей 

Освіта

    
Курси підвищення кваліфікації






Автобіографія

        Я, Лісовенко Ольга Павлівна, народилася 20 січня 1983 року, в с. Ближнє Джанкойського району Автономної Республіки Крим. В 1986 році разом з батьками виїхала на постійне місце проживання в с. Ярке Поле Джанкойського району, де навчалася з 1989 по 1998 р школі. Після закінчення 9 класів поступила навчатися в Кримський агропромисловий коледж. Закінчила коледж в 2002 році і вступила до Мелітопольського державного педагогічного університету, на ІІ курс біофаку, заочно, та влаштувалася на роботу в Яркополенську школу вчителем ОБЖД. В 2004 році народила сина – Олексія. Влітку 2005 року переїхали до Кіровоградської області Голованівського району в смт. Побузьке, де влаштувалася на роботу в Центр дитячої та юнацької творчості керівником гуртка «Краєзнавчий». В 2006 році закінчила університет. В цьому ж році стала викладати в підлітковому клубі «Ніка». В 2011 році народила сина – Владислава. На роботу вийшла в 2012 році – на неповне навантаження методистом. З 2013 року працюю заступником директора.