Педагогічне кредо:
«… педагог ніколи не
повинен спинятися на досягненому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче
починається відставання…»
В. О. Сухомлинський
Життєве кредо:
«Любити життя і цінувати
кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях - мудрість»
Мета:
Систематизувати
документи, методичні наробки. Проаналізувати свій досвід, рівень саморозвитку,
самоосвіти. Визначити перспективи розвитку і самовдосконалення.
Самоосвіта педагога –
свідома діяльність з
удосконалення своєї особистості як фахівця:
·
адаптування своїх індивідуально – неповторних
якостей до вимог педагогічної діяльності;
·
постійне підвищення професійної компетентності та
неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.
«Формальна освіта
допоможе вам вижити, а самоосвіта приведе вас до успіху.»
Джимі Рон – філософ
бізнесу,
який розробляв стратегії
діяльності Соса – Соlа, І.В.М.,
Xerox, General Motors.
Педагогічна майстерність
–
це висока майстерність
навчання, виховання, що постійно вдосконалюється, доступна кожному педагогу,
основи якої складають професійні знання, уміння і здібності.
А. Макаренко
Про інноваційні
технології:
«Не сама дитина має пристосувати
себе до наших методів,
а навпаки:наші методи
мають бути пристосовані до кожної дитини»
Софія Русова
Виступ вихованців клубу «Ніка» в Побузькій ЗШ
Конкурсна програма «Що в коробці з олівцями?»
Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» між вихованцями клубу «Ніка» та керівниками гуртків ЦДЮТ
Корисність інтерактивних методів навчання:
Для чіткішого розуміння важливості інтерактивного навчання, педагоги порівнюють його з відомими раніше пасивним і активним навчанням. Якщо пасивне навчання – це вимога слухати та дивитись, активне – це безпосередня участь дитини у викладі матеріалу, то інтерактивне – це рівноправна взаємодія педагога та дитини.
«Інтерактивний» - означає здатність взаємодіяти чи знаходитись у режимі бесіди, діалогу з чим – небудь (наприклад, комп’ютером) або ким – небудь (наприклад, людиною). Отже, інтерактивне навчання – це перш за все діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія педагога та дитини.
Завдання
здоров’язбережувальної
педагогіки –
забезпечення вихованцям закладу високого рівня здоров’я, сформувати культуру здоров’я.
Сьогодні більшість педагогічних колективів переорієнтовує організацію навчально – виховного процесу на формування гармонійно розвиненої особистості, становлення її фізичної, психічної, духовної і соціальної складових здоров’я, на виховання культури здоров’я і потреби здорового способу життя.
Літній оздоровчий наметовий табір «Мрія»
Похід І категорії складності по гірському Криму
Лижний похід
1 червня – День захисту дітей
Освіта
Курси підвищення
кваліфікації
Я,
Лісовенко Ольга Павлівна, народилася 20 січня 1983 року, в с. Ближнє
Джанкойського району Автономної Республіки Крим. В 1986 році разом з батьками
виїхала на постійне місце проживання в с. Ярке Поле Джанкойського району, де
навчалася з 1989 по 1998 р школі. Після закінчення 9 класів поступила
навчатися в Кримський агропромисловий коледж. Закінчила коледж в 2002 році і
вступила до Мелітопольського державного педагогічного університету, на ІІ курс
біофаку, заочно, та влаштувалася на роботу в Яркополенську школу вчителем ОБЖД.
В 2004 році народила сина – Олексія. Влітку 2005 року переїхали до
Кіровоградської області Голованівського району в смт. Побузьке, де влаштувалася
на роботу в Центр дитячої та юнацької творчості керівником гуртка
«Краєзнавчий». В 2006 році закінчила університет. В цьому ж році стала
викладати в підлітковому клубі «Ніка». В 2011 році народила сина – Владислава.
На роботу вийшла в 2012 році – на неповне навантаження методистом. З 2013 року
працюю заступником директора.